לראשונה בלי מרן: מועצת חכמי התורה מתכנסת היום בהרכבה החדש

    אברהם פרסטר No Comments on לראשונה בלי מרן: מועצת חכמי התורה מתכנסת היום בהרכבה החדש
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מועצת חכמי התורה תתכנס בצהרי היום לישיבה שתדון בגזירות הקשות שהנחיתה הממשלה הנוכחית על עולם התורה, בני הישיבות, אברכי הכוללים והמגזר החרדי כולו. מועצת החכמים תקבע את דרכי התמודדות וסגנון המאבק של חברי הכנסת מטעם תנועת ש"ס נגד הגזירות שנחקקו ונגד אלו הנמצאים עדיין בשלבי חקיקה ומטרתן לפגוע פגיעה אנושה בעקרונות המגזר החרדי, מוסדותיו וסגנון חייו.

    על רקע פטירתו של מרן הראשל"צ הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל – נשיא מועצת החכמים, ישיבת המועצה היום בבית תנועת ש"ס בהר חוצבים בירושלים, תתכנס בהרכבה החדש כשהגאון רבי דוד יוסף שליט"א – רבה של שכונת הר נוף ישתתף לראשונה בישיבה כחבר מועצת חכמי התורה.

     המועצה צפויה לדון בין היתר גם בסוגיית 'מעיין החינוך התורני' – רשת החינוך של תנועת ש"ס, שמצבה הכספי גרם בה שינויים והתערבות ממשלתית שאינה מקובלת על ראשי הרשת ואינה תואמת את ערכי החינוך התורני כפי שנקבעו ע"י מרן זצ"ל וחברי המועצה שליט"א.

     חברי הכנסת של תנועת ש"ס זומנו אמש להגיע לבית התנועה בשעת כינוס המועצה, ייתכן שבשלב מסוים בישיבתה יזמינו את חברי מועצת החכמים את החכי"ם להופיע בפניהם.

     בחיי מרן זצ"ל התקיימו כל ישיבות המועצה בביתו שברחוב הקבלן 45 בשכונת הר נוף בירושלים. ישיבה זו הינה הראשונה בתולדות מועצת חכמי התורה שתתקיים בבית תנועת ש"ס.

     



    0 תגובות